Elina - Livet på min pinne

Dagarna som flöt förbi och ihop

Kategori: Happening

Nu lider semestern mot sitt slut och trots att vi mest hängt hemmavid så känns det som att vi gjort en del men ändå fått lalla på och ladda upp lite.
Började med after work med kollegorna, sen babyshower för min finaste lillasyster, tävlingshelg i Piteå, hängt med fina vänner och familj, en övernattning i Vasa med Mats mamma, tävlingshelg i Skellefteå och två inofficiella tävlingar för att träna, badat i typ varje sjö i kommunen och ätit en hel del götta.

(null)

(null)

(null)

Det är med blandade känslor som jag börjar med en förmiddagsvecka på jobbet men jag håller tummarna för att ventilationen fungerar. Jag är en rutinens människa och att va hemma och ledig för länge gör mig mest orke- och viljelös, hur motsägelsefullt det än kan låta. Det blir en slutspurt med trevliga saker i helgen och sen kavlar jag upp ärmarna!
Kommentera inlägget här: