Elina - Livet på min pinne

Social & isolerad

Kategori: Happening

Senaste veckan har varit intensiv på många sätt. Mats har jobbat och varit i Jönköping, vilket innebär att jag haft barn och hund själv i princip en vecka. 

Lunchat med Emelie, haft besök av mamma, Filippa & Milton, tränat agility, haft en efm med Filippa, Ebon har varit hos Sanna & Tim medan jag tränade agility, haft besök av Mattias och hälsat på i Degernäs över dagen i sällskap av Sanna. Ja, en hel del social kontakt. Supertrevligt och jag har känt att jag är så glad att ha så fina människor i mitt liv! Så tacksam. Dom är bäst!

Vad gör jag efter det då? Jo, isolerar mig hemma i två dagar. Hur blir barnet då? Påtagligt. Vi hämtade Mats igår kväll och så jobbade han idag igen och imorse höll jag på att bryta ihop. Så lite sömn och en unge som är knölig är ingen bra kombo. Vet inte om de två tänderna som kikat upp har med saken att göra. Solen hjälper iaf liiite och nå stackars skick på hinder hemmavid med Inja. Vissa dagar är bättre och vissa sämre, som livet är mest.







Kommentera inlägget här: